سعید سمیعی saaid.samiei


سعید سمیعی saaid.samiei
وبلاگی شامل : مقالات مهندسی عمران - ادبیات - جغرافیا- مسائل تاریخی و اجتماعی
خدماتی که شرکت کامور ایستا سازه به مشتریان خود ارائه می دهد

  خدماتی که شرکت کامور ایستا سازه به مشتریان خود ارائه می دهد 

 

1-  خدمات ساخت کارخانجات صنایع کوچک بصورت کلید در دست (Turn Key)

مزایا : طراحی ، تهیه مصالح و ماشین آلات و ساخت کارخانجات صنایع شیمیایی و صنایع پایین دستی نفت و غیره برای سرمایگذاران و راه اندازی و آموزش پرسنل بهره بردار و تحویل کارخانه بدون نیاز به دخالت کارفرما ، با حداقل هزینه ، با بهترین کیفیت و در حداقل زمان .

 

2-خدمات پیمانکاری ساخت

مزایا : ارائه خدمات پیمانکاری در هر یک از زمینه های : لوله کشی ، ساخت مخازن ، ساخت ساختمان های صنعتی و سازه ها و استراکچرها ، اجرای برق و کنترل و ابزاردقیق در پروژه های بزرگ .

 

3- خدمات مدیریت پروژه بطور کامل بصورت پیمان مدیریت(MC )

مزایا : مدیریت و نظارت فنی و ... بر طراحی و تامین متریال و ساخت و راه اندازی کارخانجات صنایع شیمیایی و معدنی، پلیمری ، سلولزی ، غذایی و دارویی و صنایع پایین دستی نفت ، گاز ، پتروشیمی برای سرمایه گذارانی که وقت کافی یا تخصص کافی یا تجربه کافی برای اجرای پروژه خود با کیفیت مناسب و حداقل هزینه و در مدتی معقول را ندارند .

 

4- خدمات هریک از فعالیتهای زیر مجموعه مدیریت پروژه

مزایا : سرمایه گذارانی که در اجرای پروژه خود تنها در قسمتی از خدمات نیازمند به ارائه سرویس می باشند ، این گروه با وجود تجربه کافی امکان کمک به ایشان را فراهم می کند .

 

5- خدمات امکان سنجی فنی و اقتصادی طرحهای صنعتی   (Feasibility study)

مزایا : برای سرمایه گذاری مطمئن دریک طرح صنعتی ، گزارش امکان سنجی  فنی – اقتصادی روشن می نماید که بهترین روش تولید ، میزان تقاضای بازار محصول ، میزان سودآوری و ... آن طرح چگونه است ، تا سرمایه گذاران محترم بتوانند با اطمینان خاطر تصمیم گیری نمایند .


 6- خدمات برگزاری مناقصه و نظارت عالیه

مزایا : به منظور برگزاری مناقصه برای انتخاب صحیح پیمانکار اجرای پروژه و نیز پشتیبانی مهندسی برای تکمیل نقشه های اجرایی که در هنگام انجام پروژه ضرورت پیدا می کنند ، سرمایه گذاران محترم می توانند از خدمات ارائه شده در این زمینه بهره مند گردند . 

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نویسنده: سعید سمیعی ׀ تاریخ: سه شنبه 5 ارديبهشت 1391برچسب:, ׀ موضوع: <-PostCategory-> ׀

درباره وبلاگ

بسم الله الرحمن الرحیم رَبِّ اشْرَحْ لِی صَدْرِی ، وَیَسِّرْ لِی أَمْرِی ، وَاحْلُلْ عُقْدَةً مِّن لِّسَانِی، یَفْقَهُوا قَوْلِی. خدایا با نام و یاد تو و برای رضای تو ، در این وبلاگ سعی خواهم كرد تا در حد توانم از آنچه در قالب فكر و اندیشه و دانش فنی و .... به من عطا فرموده ای ، به دیگران انتقال دهم . بدون شك ادامه این راه جز با یاری تو میسر نخواهد بود


صفحات مخصوص

وبلاگ های دیگر

<-BlogCustomBlock>

طراح قالب : گروه کامپیوتر